Selamlar. Çin'den toptan ürün satın alacağım fakat Çin'de yer alan firmanın verdiği kargo fiyatları aşırı pahalı. Türkiye'de Navlungo üzerinden teklif oluşturdum ama dönen yok. Çin'den toptan ürün getirebilen var ise kargo muhabbetini nasıl uygun bir şekilde çözebildiğini söyleme şansı var mıdır? Teşekkür ederim.
Mesele kargosu değil çıkan vergisi o yüzden eskisi kadar insanlar çinden ürün almıyor çok kolay gümrüğe takılıyormuş gümrük müşaviri tutmaları gerekiyor.