Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesele kargosu değil çıkan vergisi o yüzden eskisi kadar insanlar çinden ürün almıyor çok kolay gümrüğe takılıyormuş gümrük müşaviri tutmaları gerekiyor.
Vergileri önemli değil satın almak istediğim ürün için yalnızca kargo parası canımı yakacak gibi gözüküyor. Örnek veriyorum 250 dolar olan ürüne kargo fiyatı 600 dolar veriyorlar. İnanılmaz