• 26-02-2023, 00:08:52
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Şirketimizin hem art direktör hem de görsel tasarım ekibi var.
    Ama bazen hafta sonları ufak tefek işler çıkıyor ve ekibi rahatsız etmek istemiyorum. Kendim yapmak istiyorum.
    (sosyal medya görsel ve video işleri)
    Hangi programdan başlamamı önerirsiniz?
    Yoksa kanva ile mi yapayım ne dersiniz?
  • 26-02-2023, 00:10:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Fotoğraf vs. için Photoshop CS6, video vs. için de başlangıç olarak movavi kullanmanı öneririm.
  • 26-02-2023, 00:16:29
    #3
    Canvada basit şekilde güzel işler çıkarırsın hocam . Photoshop flan tabiyki daha iyi ama öğrenmen vakit alir
  • 26-02-2023, 00:41:01
    #4
    https://www.movavi.com/suite-mac/
    windows için de var. sepette biraz durunca yüzde 20 indirim veriyor. Video için çok iyi. video editor biraz daha ucuz. suite içinde başka programlar da var.