Merhaba arkadaşlar
Şirketimizin hem art direktör hem de görsel tasarım ekibi var.
Ama bazen hafta sonları ufak tefek işler çıkıyor ve ekibi rahatsız etmek istemiyorum. Kendim yapmak istiyorum.
(sosyal medya görsel ve video işleri)
Hangi programdan başlamamı önerirsiniz?
Yoksa kanva ile mi yapayım ne dersiniz?