• 21-02-2023, 03:23:05
    #1
    backlinkmatik.com
    selam arkadaşlar

    durum nedir yıkım, ölüm, yaralanma vs. ne boyutta acaba

    twitter'da da haberlerde de saatin geç olmasından saınırım çok sağlıklı bilgiler yoktu

    en son iç işleri bkaanlı 3 ölü var diyordu, umarım onunla sınırlı kalır

    çok geçmiş olsun, dilerim ki beklenen son depremdir de en azındn ao bölge için bitmiştir bu felaket zinciri
  • 21-02-2023, 03:27:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam arkadaşlar

    durum nedir yıkım, ölüm, yaralanma vs. ne boyutta acaba

    twitter'da da haberlerde de saatin geç olmasından saınırım çok sağlıklı bilgiler yoktu

    en son iç işleri bkaanlı 3 ölü var diyordu, umarım onunla sınırlı kalır

    çok geçmiş olsun, dilerim ki beklenen son depremdir de en azındn ao bölge için bitmiştir bu felaket zinciri
    Ne yazık ki son deprem olduğunu sanmıyorum daha fay hattının yarısı bile kırılmadı deniyor.
  • 21-02-2023, 03:27:37
    #3
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam arkadaşlar

    durum nedir yıkım, ölüm, yaralanma vs. ne boyutta acaba

    twitter'da da haberlerde de saatin geç olmasından saınırım çok sağlıklı bilgiler yoktu

    en son iç işleri bkaanlı 3 ölü var diyordu, umarım onunla sınırlı kalır

    çok geçmiş olsun, dilerim ki beklenen son depremdir de en azındn ao bölge için bitmiştir bu felaket zinciri
    Sırada Adana var hocam
  • 21-02-2023, 03:28:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    FireRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırada Adana var hocam
    Tüm tanıdıkların adreslerini aldım en ufak bir şeyde direk uçak başka çaresi yok artık umarım olmaz
  • 21-02-2023, 03:28:42
    #5
    backlinkmatik.com
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yazık ki son deprem olduğunu sanmıyorum daha fay hattının yarısı bile kırılmadı deniyor.
    FireRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırada Adana var hocam

  • 21-02-2023, 03:29:31
    #6
    Full Stack Developer
    twitterda haarp tt olmuş birde şu videolara denk geldim



    https://twitter.com/i/status/1624919288342622209





    https://twitter.com/i/status/1627763422816264197



    ne kadar doğrudur, ne değildir emin değilim
    ama bir çok insan paylaşıyor bunları
  • 21-02-2023, 03:38:34
    #7
    Allah herkesin yardımcısı olsun gerçekten çok zor bir durum.
  • 21-02-2023, 03:40:33
    #8
    FireRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırada Adana var hocam
    Deme be hocam zaten paronayak oldum ikide bir titriyom
  • 21-02-2023, 03:57:00
    #9
    Kırıkhan da görevdeyim. Baya sağlam sallandı. Emanet duran binalardan yıkılanlar olmuş. Ben şehir çıkışında bir yerdeyim. Son durum yarın belli olur