AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yazık ki son deprem olduğunu sanmıyorum daha fay hattının yarısı bile kırılmadı deniyor.
FireRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırada Adana var hocam