selam arkadaşlar
durum nedir yıkım, ölüm, yaralanma vs. ne boyutta acaba
twitter'da da haberlerde de saatin geç olmasından saınırım çok sağlıklı bilgiler yoktu
en son iç işleri bkaanlı 3 ölü var diyordu, umarım onunla sınırlı kalır
çok geçmiş olsun, dilerim ki beklenen son depremdir de en azındn ao bölge için bitmiştir bu felaket zinciri
Ne yazık ki son deprem olduğunu sanmıyorum daha fay hattının yarısı bile kırılmadı deniyor.