• 19-02-2023, 00:42:07
    #19
    hurdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amazon FBA ticareti yapıyorum
    Konu dışında ama, yakında stoklu ürünüm olucak. Bunun içim fba da ücretli destek olmak istersen pm atmanı isterim ustad
  • 19-02-2023, 00:43:45
    #20
    BTC ve USDT olarak kriptoya yatırıyorum. İmzamdaki konuda yer alan botumla da al sat yapıyorum.
  • 19-02-2023, 00:46:00
    #21
    Ekran kartı ve laptop olarak tutuyorum ama para lazım olunca satamıyosun lağzım olmayınca alıcı çıkıyor öyle bi yatırım
    Ek olarak monster pusat k3 pro 5 tane 500 den almıştım pÅŸayasa 700-800 den seyrediyor ÅŸu an 😂
  • 19-02-2023, 00:46:24
    #22
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    Dolar veya ALTIN
  • 19-02-2023, 00:48:13
    #23
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rulet, Kırmızı
    Siyah
  • 19-02-2023, 01:05:21
    #24
    ay sonunda tl ile Papua Yeni Gine Kinası arasında kalıyorum
  • 19-02-2023, 01:19:56
    #25
    %35 demir %45 çimento... %20 nakit... nakit de muhtemelen boya yatırımı olacak sanırım kısa vade olarak.. yatırım tavsiyesi değildir.
  • 19-02-2023, 01:20:16
    #26
    Borsada bir kaç hisse belirledim ufak ufak onlardan alıp biriktiriyorum her ay.
  • 19-02-2023, 02:10:57
    #27
    Ufak bir kısım dövizde. Büyük bir kısım kriptoda.