hurdijital adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Paranızı nerede değerlendiriyorsunuz ?
36
●2.384
- 19-02-2023, 00:46:00Ekran kartı ve laptop olarak tutuyorum ama para lazım olunca satamıyosun lağzım olmayınca alıcı çıkıyor öyle bi yatırım
Ek olarak monster pusat k3 pro 5 tane 500 den almıştım pÅŸayasa 700-800 den seyrediyor ÅŸu an 😂 - 19-02-2023, 01:20:16Borsada bir kaç hisse belirledim ufak ufak onlardan alıp biriktiriyorum her ay.