• 19-02-2023, 00:16:58
    #10
    Hocam kripto olarak tutuyom bazen genelde yiyom ☺️
  • 19-02-2023, 00:17:19
    #11
    Platin üye
    gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tl hariç her yerde
    +1
  • 19-02-2023, 00:19:11
    #12
    Rulet, Kırmızı
    • cuvelious
    • deifoslive
    cuvelious ve deifoslive bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-02-2023, 00:19:19
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2017'den beri NFT ve kripto alanında, bir kısmını domain trade, kalanı da küçük çaplı proje yatırımlarında
  • 19-02-2023, 00:20:29
    #14
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerine değer katan derken ? hangi ürünler mesela ?
    Biraz abartılı yazmış olabilirim. İhtiyaç fazlası veya acil nakit ihtiyacı için telefon, bilgisayar satanlardan ürün alınca iyi kar bırakıyor hocam. Bizim ülkede bi olay var, kenarda basit bi tişörtün bile olsa o tişört değerleniyor O yüzden nakit tutmanın yanında varlık edinmeyi de çok doğru buluyorum
  • 19-02-2023, 00:20:49
    #15
    Amazon FBA ticareti yapıyorum
  • 19-02-2023, 00:24:02
    #16
    Ben fazlasını REIS'e veriyorum.
  • 19-02-2023, 00:24:16
    #17
    Genelde -5 -10 olarak kredi kartımda tutuyorum sürekli her ay değişiyor bazen -5 bazen -10
  • 19-02-2023, 00:35:09
    #18
    Enpara birikim hesabında tutuyorum doğru mu yapıyorum.
    • cuvelious
    cuvelious bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.