Ekran kartı ve laptop olarak tutuyorum ama para lazım olunca satamıyosun lağzım olmayınca alıcı çıkıyor öyle bi yatırım
Ek olarak monster pusat k3 pro 5 tane 500 den almıştım pşayasa 700-800 den seyrediyor şu an 😂