23:53 de 2.7 görünüyor 7km derinlikte geçmiş olsun. nasıl hissettiniz ?
Sağolun hocam salladı geçti sanki kandilide derinlik daha yüksek gözüküyor ondan hissedilme fazla olabilir birde Konya zemini alüvyon bunun etkisi baya hissediliyor
hissetmedim ben. hissedenler varmış ama çoğunluk hissetmemiş gibi.
elbistan depremini hissetmiştim.
Evet hocam o deprem buradada hissedildi şuan ki depremde mahallede bulunan çoğu kişi dışarıya çıktı
Haritaya baktım ufak tefek diri faylar var konyada, geçmiş olsun. Bi ara da 5 ile sallanmıştı ankaradan hissetmiştik, hatırlıyorum.
Evet Konyadan fay hattı geçiyor + olarak alüvyon zemin nedeniyle küçük depremde dahi siddetli hissettiriyor maalesef. Allah cümlemizi doğal afetlerden korusun.