• 18-02-2023, 00:58:33
    #19
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    23:53 de 2.7 görünüyor 7km derinlikte geçmiş olsun. nasıl hissettiniz ?
    Sağolun hocam salladı geçti sanki kandilide derinlik daha yüksek gözüküyor ondan hissedilme fazla olabilir birde Konya zemini alüvyon bunun etkisi baya hissediliyor
    mos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hissetmedim ben. hissedenler varmış ama çoğunluk hissetmemiş gibi.

    elbistan depremini hissetmiştim.
    Evet hocam o deprem buradada hissedildi şuan ki depremde mahallede bulunan çoğu kişi dışarıya çıktı
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haritaya baktım ufak tefek diri faylar var konyada, geçmiş olsun. Bi ara da 5 ile sallanmıştı ankaradan hissetmiştik, hatırlıyorum.

    Evet Konyadan fay hattı geçiyor + olarak alüvyon zemin nedeniyle küçük depremde dahi siddetli hissettiriyor maalesef. Allah cümlemizi doğal afetlerden korusun.
    • mertcangokgoz
    mertcangokgoz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-02-2023, 23:50:23
    #20
    Allah yardımcınız olsun tüm ülkenin altında fay hattı var neredeyse ve çoğu yer riskli bölge, önlem alınmalı.