buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
23:53 de 2.7 görünüyor 7km derinlikte geçmiş olsun. nasıl hissettiniz ?
Sağolun hocam salladı geçti sanki kandilide derinlik daha yüksek gözüküyor ondan hissedilme fazla olabilir birde Konya zemini alüvyon bunun etkisi baya hissediliyor
mos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hissetmedim ben. hissedenler varmış ama çoğunluk hissetmemiş gibi.

elbistan depremini hissetmiştim.
Evet hocam o deprem buradada hissedildi şuan ki depremde mahallede bulunan çoğu kişi dışarıya çıktı
mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haritaya baktım ufak tefek diri faylar var konyada, geçmiş olsun. Bi ara da 5 ile sallanmıştı ankaradan hissetmiştik, hatırlıyorum.

Evet Konyadan fay hattı geçiyor + olarak alüvyon zemin nedeniyle küçük depremde dahi siddetli hissettiriyor maalesef. Allah cümlemizi doğal afetlerden korusun.