selamlar admin girişi ile alakalı sorunum var ve yaptığım araştırmada diyor ki;
replace crrC/bL/nxi/Y in database users table and then use "admin" as password otherwise you can't able to login.
bunu nasıl yapabilirim acaba çok bilgim yok veritabanı konusunda
burada ne demek istemiş ? veritabanı
2
●110
- 17-02-2023, 12:57:31FlyWeb i nulled olarak kurmaya çalışıyorsunuz onu bypass etmek için önerilen bir yöntem. Direkt satıcısından satın alırsanız buna gerek kalmaz hocam.ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2023, 13:01:21Üyeliği durdurulduenesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yıllardır forumdayım hiç bir zaman wa-rez nul-ed kullanmadım ticari amaçla ve müşteri taleplerinide geri çevirdim. satın alım yapmadan önce kullanıp kullanamayacağımı görmek istiyorum.