selamlar admin girişi ile alakalı sorunum var ve yaptığım araştırmada diyor ki;
replace crrC/bL/nxi/Y in database users table and then use "admin" as password otherwise you can't able to login.
bunu nasıl yapabilirim acaba çok bilgim yok veritabanı konusunda