• 17-02-2023, 02:52:53
    #10
    Üyeliği durduruldu
    By_MiCRoP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman ne zaman ev sahibi olacağım ve şu ev sahibinden ne zaman kurtulacağım diye düşünüyorum... Birde şuan şu zamanlarsa ev almak zor kripto ile zengin olmanın yada ev almanın yollarını arıyor ve düşünüyorum.
    Hataya gittikten sonra ev almak bana boş geldi hocam en iyisi araba olarak geliyor en azından bir yatacak yerin vs oluyor da dediğin gibi bazı ev sahipleri çekilmez cinsten ne desen anlamaz Allah yardımcın olsun.
    domainger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain
    Umarım jenerik bulursun hocam.
  • 17-02-2023, 02:53:26
    #11
    Üyeliği durduruldu
    BaYTaR37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metin2 server files düzenlemesi yapıyorum ve silah ve zırh dönüşüm levellerini kaç yapsam diye düşünüyorum
    Hala oynanıyor olması güzel başarılar kolay gelsin hocam.
  • 17-02-2023, 02:54:05
    #12
    Yarın emniyete ifadeye gideceğim, savunmamı hazırladım. Ekleyeceğim başka ne olabilir unutmuş olduğum acaba, düşünüyorum.
    • AnaBayin
    AnaBayin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-02-2023, 02:54:06
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş birikimi olduğu için kendim nasıl uyanık kalabilirim diye düşünüyorum
    Başlığı okuyunca aynen şu cümleyi yazmak için girdim. Sen yazmışsın.
  • 17-02-2023, 02:54:17
    #14
    Sabah 9 da ailemi yolcu edicem nasıl uyuyup uyanırım diye düşünüyorum
  • 17-02-2023, 02:54:43
    #15
    Şimdi koyu bir sıkıntı var Aslında ilk değil her zaman oluyor umutsuzluk işsizlik tükenmişlik ve yerin dibine batmıştık hissi. Bunları düşünüyorum
  • 17-02-2023, 02:55:47
    #16
    Uyku açar hocam, buyur.


    https://www.youtube.com/watch?v=vPVczYskdQE
  • 17-02-2023, 02:56:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın emniyete ifadeye gideceğim, savunmamı hazırladım. Ekleyeceğim başka ne olabilir unutmuş olduğum acaba, düşünüyorum.
    Umarım önemli bir şey yoktur. Geçmiş olsun hocam. Aman dikkatli yazın noktası dahi önem arz ediyor bazen.
    DemiratarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlığı okuyunca aynen şu cümleyi yazmak için girdim. Sen yazmışsın.
    Bende öyleyim ne yapalım hocam
    zeusunpederi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah 9 da ailemi yolcu edicem nasıl uyuyup uyanırım diye düşünüyorum
    Tatlı sıkıntılar uyanık kal bence 6 saat kalmış pek bişey yok aslında iş vs varsa elinde hem yaparsın zaman geçer.
    Filozof86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi koyu bir sıkıntı var Aslında ilk değil her zaman oluyor umutsuzluk işsizlik tükenmişlik ve yerin dibine batmıştık hissi. Bunları düşünüyorum
    O hepimizde aynı hocam bazen bana dahi oluyor. Olmuyor diyen insan yalan söyler.
  • 17-02-2023, 02:56:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saolun hocam. Teşekkür ediyorum.