Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın emniyete ifadeye gideceğim, savunmamı hazırladım. Ekleyeceğim başka ne olabilir unutmuş olduğum acaba, düşünüyorum.
Umarım önemli bir şey yoktur. Geçmiş olsun hocam. Aman dikkatli yazın noktası dahi önem arz ediyor bazen.
DemiratarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlığı okuyunca aynen şu cümleyi yazmak için girdim. Sen yazmışsın.
Bende öyleyim ne yapalım hocam
zeusunpederi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabah 9 da ailemi yolcu edicem nasıl uyuyup uyanırım diye düşünüyorum
Tatlı sıkıntılar uyanık kal bence 6 saat kalmış pek bişey yok aslında iş vs varsa elinde hem yaparsın zaman geçer.
Filozof86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi koyu bir sıkıntı var Aslında ilk değil her zaman oluyor umutsuzluk işsizlik tükenmişlik ve yerin dibine batmıştık hissi. Bunları düşünüyorum
O hepimizde aynı hocam bazen bana dahi oluyor. Olmuyor diyen insan yalan söyler.