Haksız Tradelerimi Silin Artık
12
●1.112
- 16-02-2023, 18:45:00- trade atan kişi şikayet konusunda bile itiraf etti iki kez report ettim tradeyi hiç bir işlem yapılmıyor kaç gündür profilimde duruyor öyle bi sorunlu insanın hem kodlarımızı çalıp dağıtmasına ve ticaretimizi zedelemesine neden izin veriliyor anlamıyorum adam kafasına göre 2 kez trade atmış lütfen silin artık çok zor bir şey olmamalı bu kadar 2 hafta oldu neredeyse
- 16-02-2023, 18:45:21Bendede var maalesef silmiyorlar kac kez bildirdim.İsmetKerem bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 16-02-2023, 18:48:0117 günden fazla oldu benimde. Araya deprem falan girdi. Hala inceleniyor. Yönetimin işi zor. Önüne gelen şikayet konusu açıyor -trade veriyor
- 16-02-2023, 18:48:53Administratorkasıtlı ve kural dışı verilen her haksız itrader en az 1 hafta ban cezası sebebiRakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tekrarlarsa süre katlanır
kuralı uygulayın! @Sadraf; - 16-02-2023, 18:51:14hocam eğer hakettiysem satış benle onun arasında olduysa neyse derim ama öyle bir mevzu yokMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemalesef hocam ben ilk gün report ettim kanıt istediler benden ama olmayan ticaretin kanıtını nasıl verebilirim dedim en son şikayet konusu açtım kişiye orada itiraf etti o takriben belki sonuç alabilirim dedimRakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam moderatörlere istenilirse şikayet konusu linki atabilirim orada kendisi söylemiş bulunmaktaCoşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-02-2023, 18:54:55Şikayet konusunda tüm konuşmayı hizmeti belirtmeme rağmen arkadaş keyfine göre konuyu kapattırıp birde - trade gönderdi. Vermediğim taahhüt etmediğim bir - trade için defalarca kanıt atmama rağmen sürekli konu inceleniyor da kaldı. Ayrıca https://www.r10.net/kurumsal-plus-ozel-alan/ buradaki Marka Koruma sistemi depremden mi moderatörlerden mi bilmiyorum normalden geç işliyor. Orta da Marka falan kalmıyor. Markayla falan çok takıntım yok ama yukarıda belirttiğim üzere Vermediğim taahhüt etmediğim bir - trade 15-30 gün arasına profilimde durması beni üzüyor.Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2023, 19:18:16Aynı şekilde benimde profilimde bulunan (-) trade var hocam. Satın aldığım hesabın bahsedilen hesap gibi aktif olmadığı için iade talebi istedim diye - trade yedimCoşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2023, 19:35:17Bycida ve farukmetin, R10.net kurallarına aykırı bir şekilde ''Haksız Trade Kullanımı'' nedeniyle 7 gün uzaklaştırılmıştır.
Not: Bycida, size haksız trade kullanımı yapıldıysa aynı şekilde karşılık vermekte forum kuralı ihlalidir. Bu tarz durumlarda her zaman söylediğimiz gibi report etmeniz gerekiyor.


