- trade atan kişi şikayet konusunda bile itiraf etti iki kez report ettim tradeyi hiç bir işlem yapılmıyor kaç gündür profilimde duruyor öyle bi sorunlu insanın hem kodlarımızı çalıp dağıtmasına ve ticaretimizi zedelemesine neden izin veriliyor anlamıyorum adam kafasına göre 2 kez trade atmış lütfen silin artık çok zor bir şey olmamalı bu kadar 2 hafta oldu neredeyse