Bendede var maalesef silmiyorlar kac kez bildirdim.
hocam eğer hakettiysem satış benle onun arasında olduysa neyse derim ama öyle bir mevzu yok
@Bip; neden bekletiyorsunuz?
17 günden fazla oldu benimde. Araya deprem falan girdi. Hala inceleniyor. Yönetimin işi zor. Önüne gelen şikayet konusu açıyor -trade veriyor
malesef hocam ben ilk gün report ettim kanıt istediler benden ama olmayan ticaretin kanıtını nasıl verebilirim dedim en son şikayet konusu açtım kişiye orada itiraf etti o takriben belki sonuç alabilirim dedim
kasıtlı ve kural dışı verilen her haksız itrader en az 1 hafta ban cezası sebebi
tekrarlarsa süre katlanır
kuralı uygulayın!
Teşekkürler hocam moderatörlere istenilirse şikayet konusu linki atabilirim orada kendisi söylemiş bulunmakta