• 16-02-2023, 00:58:13
    #19
    Devletin bankaları parayı millet için yolladı diye linç ediliyor , ilginç.
  • 16-02-2023, 01:11:09
    #20
    Kısaca Yardım edenlere Allah razı olsun diyorum Devletimize güveniyorum ve doğru yerlerde kullanacagindan zerre şüphem yok...
  • 16-02-2023, 01:13:00
    #21
    Her konuya yazıyorum arkadaşlar.
    Sadece kamu bankalarının bağışları değil tüm şirket bağışları bizim cebimizden çıkıyor. (Bağışlar vergiden düşülecek.)
  • 16-02-2023, 01:15:55
    #22
    Kurummuş oymuş şuymuş takılmayın. Kimisi 500 ev yapicam diyor kimisi 500 konteyner diyor. Sonuca bakarsak hepsinden allah razı olsun az cok demeyin sizde yapın gücünüz yettiği kadar.
  • 16-02-2023, 01:19:49
    #23
    Allah kabul etsin 🤲
  • 16-02-2023, 04:33:55
    #24
    Devleti şuan yönetenler vaadlerinin %90 dan fazlasını yaptılar. Ben bu yardımlarla da depremde evi yıkılanlar ve evi ciddi zarar görenler için yeni şehirler inşa edileceğini düşünüyor ve inanıyorum.

    İkinci olarak devlet bankalarının veya merkez bankalarının verdiği paralar halkın vergileri değildir. Bu bankalarda diğer bankalar gibi faizle para kazanıyorlar. Özel bankaların son yıllarda müthiş kar yaptıklarını hepimiz biliyoruz (2022 de %509 lerde). Benzer karları devlet bankaları ve merkez bankasıda yapmıştır.

    Bir çok yalan veya manipülatif haber gibi merkez bankasının verdiği para halkın vergisi veya parası yalanını attılar. Sazanlığı bırakalım hükümete olan kinlerini devlet düşmanlığına kadar götürmüş kişilerin peşinden gitmek akıl karı değil.
  • 16-02-2023, 05:08:33
    #25
    Merkez bankasının bağış yaptığını görmem yeterli oldu.

  • 16-02-2023, 08:33:18
    #26
    talibim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devleti şuan yönetenler vaadlerinin %90 dan fazlasını yaptılar. Ben bu yardımlarla da depremde evi yıkılanlar ve evi ciddi zarar görenler için yeni şehirler inşa edileceğini düşünüyor ve inanıyorum.

    İkinci olarak devlet bankalarının veya merkez bankalarının verdiği paralar halkın vergileri değildir. Bu bankalarda diğer bankalar gibi faizle para kazanıyorlar. Özel bankaların son yıllarda müthiş kar yaptıklarını hepimiz biliyoruz (2022 de %509 lerde). Benzer karları devlet bankaları ve merkez bankasıda yapmıştır.

    Bir çok yalan veya manipülatif haber gibi merkez bankasının verdiği para halkın vergisi veya parası yalanını attılar. Sazanlığı bırakalım hükümete olan kinlerini devlet düşmanlığına kadar götürmüş kişilerin peşinden gitmek akıl karı değil.
    Allah allah öylemiymiş gerçekten demekki para bizim değil faizden kazanmışlar. Peki bu bankalara sermaye nereden gitmiş? O yayına bağlanıp halkın parasını halka bağışlayan genel müdürler cebinden mi koymuş.

    Onuda geç deprem vergileri nerede ? Vaatlarin %90ı gerçekleştiğine göre herhalde bu vergiler diğer %10luk kısımda kalıyor.

    İyi günler dilerim.
  • 17-02-2023, 02:27:23
    #27
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah allah öylemiymiş gerçekten demekki para bizim değil faizden kazanmışlar. Peki bu bankalara sermaye nereden gitmiş? O yayına bağlanıp halkın parasını halka bağışlayan genel müdürler cebinden mi koymuş.

    Onuda geç deprem vergileri nerede ? Vaatlarin %90ı gerçekleştiğine göre herhalde bu vergiler diğer %10luk kısımda kalıyor.

    İyi günler dilerim.
    Bazılarına ne desen boş oluyor böyle