ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah allah öylemiymiş gerçekten demekki para bizim değil faizden kazanmışlar. Peki bu bankalara sermaye nereden gitmiş? O yayına bağlanıp halkın parasını halka bağışlayan genel müdürler cebinden mi koymuş.

Onuda geç deprem vergileri nerede ? Vaatlarin %90ı gerçekleştiğine göre herhalde bu vergiler diğer %10luk kısımda kalıyor.

İyi günler dilerim.
Bazılarına ne desen boş oluyor böyle