• 13-02-2023, 21:32:07
    #1
    27 yaşındayım, çok uzak tarih değil 15 sene öncesine kadar sokakta top koşturur, susar, her gördüğümüz çeşmeden kana kana su içerdik. Şimdi tabir yerindeyse insanın duş alası bile gelmiyor. Yakın komşulardan örnek verecek olursak başta Gürcistan'da hala çeşmelerden su içilebiliyorken, biz neden çamurlu ve kötü kokulu su kullanmaya mahkum ediliyoruz, sizce sebebi nedir?
  • 13-02-2023, 21:34:04
    #2
    İçinden çıkanları görünce....
  • 13-02-2023, 21:35:38
    #3
    Kanalizasyon su kaynaklarını fena halde patlattı ya. Dağdan çıkan kaynak harici içilmez artık
  • 13-02-2023, 21:35:42
    #4
    Takipteyim
  • 13-02-2023, 21:36:08
    #5
    Mersin'de biz hala çeşmeden içiyoruz yaşadığınız şehrin su işlerinde bitiyor her şey gerekli çalışmalar yapılırsa içebilirsiniz
  • 13-02-2023, 21:36:22
    #6
    Ben bulgaristana geldim burdaki çesme suyu mükkemel şise suyu gibi fakat türkiyede içtiğim suda böbreğimde olusacak taşların tadını alabiliyordum :')
  • 13-02-2023, 21:36:44
    #7
    Gayet de içiliyor hocam. Depo varsa binanızda ondan kaynaklıdır. Pi veya kirli olmasına ihtimal yoktur şebeke sularının. Yemek, çay, banyo vs. hep bunlarla yapılıyor.
  • 13-02-2023, 21:37:18
    #8
    Benim zamanimda içiliyordu sonradan içine ettiler
  • 13-02-2023, 21:37:55
    #9
    Ben de içiyorum hatta hazır su pek almıyorum eve arada bir.