27 yaşındayım, çok uzak tarih değil 15 sene öncesine kadar sokakta top koşturur, susar, her gördüğümüz çeşmeden kana kana su içerdik. Şimdi tabir yerindeyse insanın duş alası bile gelmiyor. Yakın komşulardan örnek verecek olursak başta Gürcistan'da hala çeşmelerden su içilebiliyorken, biz neden çamurlu ve kötü kokulu su kullanmaya mahkum ediliyoruz, sizce sebebi nedir?