• 13-02-2023, 21:38:00
    #10
    Optical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mersin'de biz hala çeşmeden içiyoruz yaşadığınız şehrin su işlerinde bitiyor her şey gerekli çalışmalar yapılırsa içebilirsiniz
    bende mersindeyim valla lıkır lıkır içiyoruz yıllardır toroslardayım baya güzel yani
  • 13-02-2023, 21:41:09
    #11
    Moderatör
    Hazır suya alışınca çeşmeden pek su içesi gelmiyor insanın. Çeşme suyunu sadece kahve yaparken kullanıyorum.
  • 13-02-2023, 21:47:06
    #12
    il- ilçe bile farklılık gösterir hocam şehrin su kaynağı ve alt yapısından kaynaklı
  • 13-02-2023, 21:55:08
    #13
    Denizli'de çeşme suyundan devam. Eve damacana su alınmıyor bile.