Çeşme suyu neden içilemiyor? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çeşme suyu neden içilemiyor?
12
●
480
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Çeşme suyu neden içilemiyor?
1
2
13-02-2023, 21:38:00
#10
bycida
Optical adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mersin'de biz hala çeşmeden içiyoruz
yaşadığınız şehrin su işlerinde bitiyor her şey gerekli çalışmalar yapılırsa içebilirsiniz
bende mersindeyim valla lıkır lıkır içiyoruz yıllardır toroslardayım baya güzel yani
13-02-2023, 21:41:09
#11
bahadrpolt
Moderatör
Hazır suya alışınca çeşmeden pek su içesi gelmiyor insanın. Çeşme suyunu sadece kahve yaparken kullanıyorum.
13-02-2023, 21:47:06
#12
SunucumWEB
il- ilçe bile farklılık gösterir hocam şehrin su kaynağı ve alt yapısından kaynaklı
13-02-2023, 21:55:08
#13
celal1387
Denizli'de çeşme suyundan devam. Eve damacana su alınmıyor bile.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler