Optical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mersin'de biz hala çeşmeden içiyoruz yaşadığınız şehrin su işlerinde bitiyor her şey gerekli çalışmalar yapılırsa içebilirsiniz
bende mersindeyim valla lıkır lıkır içiyoruz yıllardır toroslardayım baya güzel yani