• 10-02-2023, 09:21:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam arkadaşlar Rusyadayım Türkiye hattım kapndı bunu nasıl geri açtırabilirim bankacılık işlemlerini yapamıyorum Ziraat Bankası uygulaması durmadan hata veriyor havale çıkartamıyorum bir çözüm var mı. Ziraat Bankası Moskova'da şubesi var aradım işlem yapamıyoruz dediler . Telefonumu nasıl geri açtırabilirim
  • 10-02-2023, 09:24:15
    #2
    Hocam merhaba. Maalesef bulunduğun GSM Operatör bayisi haricinde yaptıramazsınız. Eğer bir vekaletnameniz var ise (GSM Devir için vekaletname ibaresi olması gerekmekte) Türkiye içerisindeki herhangi bir arkadaşınız/akrabanız yapabilir. Ön Ödemeli bir hat ise yeni tesis bedelini ödeyip GERİ VERME işlemi yapılabiliyor. Bunda da yasal sahibi mağazalara gitmesi gerekiyor
  • 10-02-2023, 09:25:57
    #3
    Sıkıntı burada ailemle konuşayım kardeşim gidip baksın bu gün
  • 10-02-2023, 09:28:29
    #4
    Yeni Kimlik fotoğrafını kenarları gözükecek şekilde paylaşın. Ardından 250TL-350TL'lik bir ödeme olduğunun bilgisini verin.
    Önemli Bilgi: ESKİ SİM KARTI KULLANMAK İSTEDİĞİNİ MUTLAKA SÖYLESİN. Yeni sim kart çıkartma işlemini otomatik yapıyorlar
  • 10-02-2023, 09:29:32
    #5
    Tşkler aynen kardeşime söyleyeyim
  • 10-02-2023, 13:59:52
    #6
    Aynı olay montenegrodayken başıma geldi 50 tl gibi bir borç için dalgınlığıma gelip ödememişim . Ne hikmetse herşeyde mail atan sms atan operatör bu konuda bilgilendirme yapmadı ve dosyamı hacize koymuşlar eve kagıt gittiğinde ögrendim .
    Türkiyeye gelmeden vekalet verdiğiniz kişi bayiye gidip hat durumu hakkında bilgi alsın öncelikle.
    Benim hattım turlcell numarası ama vodafone üzerine kayıtlıydı Eğer benim gibi bir durumdan kapandı ise ve üstünden süre geçdiyse açılması zor
    Benim numaram turkcell ama operatörümü vodafona taşımıştım . Vodafone numara bizden artık çıkdı oraya sorun dedi turkcell bu numara bizden silinmiş 2 sene önce taşıdığınız yerle görüşün dedi bunun üstüne vodafone biz numarayı bünyemizden sildik felan dedi yanı kısacası 9 yıllık hat çöp oldu
    En kısa zamanda ilgilenin derim . Geçmiş olsun.