Aynı olay montenegrodayken başıma geldi 50 tl gibi bir borç için dalgınlığıma gelip ödememişim . Ne hikmetse herşeyde mail atan sms atan operatör bu konuda bilgilendirme yapmadı ve dosyamı hacize koymuşlar eve kagıt gittiğinde ögrendim .
Türkiyeye gelmeden vekalet verdiğiniz kişi bayiye gidip hat durumu hakkında bilgi alsın öncelikle.
Benim hattım turlcell numarası ama vodafone üzerine kayıtlıydı Eğer benim gibi bir durumdan kapandı ise ve üstünden süre geçdiyse açılması zor
Benim numaram turkcell ama operatörümü vodafona taşımıştım . Vodafone numara bizden artık çıkdı oraya sorun dedi turkcell bu numara bizden silinmiş 2 sene önce taşıdığınız yerle görüşün dedi bunun üstüne vodafone biz numarayı bünyemizden sildik felan dedi yanı kısacası 9 yıllık hat çöp oldu
En kısa zamanda ilgilenin derim . Geçmiş olsun.