• 08-02-2023, 22:40:27
    #1
    Merhaba, kronik hastalığı olup daha önceden kendi başına yurt dışından ilaç temin etmiş olan var mı? Bir kaç sorum varda.
  • 08-02-2023, 22:41:31
    #2
    İbni sina sağlık sosyal güvenlik merkezine ilaç bilgi formunu doldurup recetenle yolluyorsun.
  • 08-02-2023, 22:44:21
    #3
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İbni sina sağlık sosyal güvenlik merkezine ilaç bilgi formunu doldurup recetenle yolluyorsun.
    Türk Eczacılar Birliği üzerinden alıyordum uzun süredir ilaç gelmesini bekliyorlar ama maalesef gelmiyor. Bireysel yollara başvurmam gerekiyor.
  • 08-02-2023, 22:44:29
    #4
    merhaba 1-2 ay önce bir ilaç kargo ile gönderdi arkadaşım reçetesiz satılan bir göz damlası. Gümrükte alınan yerin fişine kadar istediler. Biraz problemli geçebilir bilginiz olsun. en güzeli buraya gelen birisi ile valizinde getirmek.
  • 08-02-2023, 22:46:21
    #5
    iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk Eczacılar Birliği üzerinden alıyordum uzun süredir ilaç gelmesini bekliyorlar ama maalesef gelmiyor. Bireysel yollara başvurmam gerekiyor.
    Orda ücretli çoğu ilaç. Dediğim yeri deneyin. Arayıp ne gerekiyor sorun sonrasında ilacı yazdırıp kuruma yollayın
  • 08-02-2023, 22:48:45
    #6
    N0Sman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba 1-2 ay önce bir ilaç kargo ile gönderdi arkadaşım reçetesiz satılan bir göz damlası. Gümrükte alınan yerin fişine kadar istediler. Biraz problemli geçebilir bilginiz olsun. en güzeli buraya gelen birisi ile valizinde getirmek.
    Yakın zamanda gelecek bir tanıdığım yok, araştırdığım zaman reçete ile gümrükten geçirilebileceği yazıyor ama tam süreç hakkında bilgi arıyorum.
  • 08-02-2023, 22:49:02
    #7
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orda ücretli çoğu ilaç. Dediğim yeri deneyin. Arayıp ne gerekiyor sorun sonrasında ilacı yazdırıp kuruma yollayın
    Yarın arayacağım.