iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk Eczacılar Birliği üzerinden alıyordum uzun süredir ilaç gelmesini bekliyorlar ama maalesef gelmiyor. Bireysel yollara başvurmam gerekiyor.
Orda ücretli çoğu ilaç. Dediğim yeri deneyin. Arayıp ne gerekiyor sorun sonrasında ilacı yazdırıp kuruma yollayın