• 05-02-2023, 15:06:13
    #1
    Merhaba arkadaşlar tost makinası almayı düşünüyorum hangi markayı kullanıyorsunuz hangisini önerirsiniz teşekkürler.
  • 05-02-2023, 15:14:32
    #2
    insidious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar tost makinası almayı düşünüyorum hangi markayı kullanıyorsunuz hangisini önerirsiniz teşekkürler.
    Merhabalar, bende dün gratisten teslim aldım sabah kullandım. Arzum markalı 764 tl.
    Daha önceki Karaca idi. 6 yıl duraksız kullandım. Sanırım rezistansı bozuldu pahalıdır diye yaptırmak yerine yenisini aldım
  • 05-02-2023, 15:32:12
    #3
    elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, bende dün gratisten teslim aldım sabah kullandım. Arzum markalı 764 tl.
    Daha önceki Karaca idi. 6 yıl duraksız kullandım. Sanırım rezistansı bozuldu pahalıdır diye yaptırmak yerine yenisini aldım
    Aslında ucuz ve değiştirmesi kolay bir şey.
  • 05-02-2023, 15:39:41
    #4
    Redmi 9A cok iyi tost makinasi oneririm
  • 05-02-2023, 15:41:55
    #5
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında ucuz ve değiştirmesi kolay bir şey.
    Hocam şimdi bilmeyene zor olabilir. Teknik servise verince sıfır ürünün yarısı kadar para alıyorlar
  • 05-02-2023, 15:57:14
    #6
    Sadece termostatta bozulmuş olabilirdi, 50150 arasına çözülürdü sorun. Teknik servis sağ.olsun bizi usta yaptı. TV olsun, süpürge olsun, kombi olsun hepsinin tamirini öğrenmek zorunda kaldık.