Tost makinesi marka önerisi
5
●84
- 05-02-2023, 15:14:32Merhabalar, bende dün gratisten teslim aldım sabah kullandım. Arzum markalı 764 tl.insidious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önceki Karaca idi. 6 yıl duraksız kullandım. Sanırım rezistansı bozuldu pahalıdır diye yaptırmak yerine yenisini aldım - 05-02-2023, 15:32:12Aslında ucuz ve değiştirmesi kolay bir şey.elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2023, 15:41:55Hocam şimdi bilmeyene zor olabilir. Teknik servise verince sıfır ürünün yarısı kadar para alıyorlarminidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2023, 15:57:14Sadece termostatta bozulmuş olabilirdi, 50150 arasına çözülürdü sorun. Teknik servis sağ.olsun bizi usta yaptı. TV olsun, süpürge olsun, kombi olsun hepsinin tamirini öğrenmek zorunda kaldık.