Merhaba arkadaşlar tost makinası almayı düşünüyorum hangi markayı kullanıyorsunuz hangisini önerirsiniz teşekkürler.
Merhabalar, bende dün gratisten teslim aldım sabah kullandım. Arzum markalı 764 tl.
Daha önceki Karaca idi. 6 yıl duraksız kullandım. Sanırım rezistansı bozuldu pahalıdır diye yaptırmak yerine yenisini aldım