• 05-02-2023, 00:47:01
    #1
    Merhaba iyi geceler arkadaşlar.
    COD MW serisinin multiplayer bölümünü yeni yeni oynamaya başladım. Battlepass menüsünden farklı farklı bi ton silah ve karakter açtım ancak bunları multi oyuna girerken secemiyorum, silah seçme bölümünde bu silahlar gözükmüyor. Burada açtığım silahları oyun içinde nasıl kullanacağım?
  • 05-02-2023, 00:50:17
    #2
    gendue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba iyi geceler arkadaşlar.
    COD MW serisinin multiplayer bölümünü yeni yeni oynamaya başladım. Battlepass menüsünden farklı farklı bi ton silah ve karakter açtım ancak bunları multi oyuna girerken secemiyorum, silah seçme bölümünde bu silahlar gözükmüyor. Burada açtığım silahları oyun içinde nasıl kullanacağım?
    Battlepass alman gerekiyor. Sadece üzerinde free yazanları bedava olarak açabiliyorsun.
  • 05-02-2023, 00:55:56
    #3
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Battlepass alman gerekiyor. Sadece üzerinde free yazanları bedava olarak açabiliyorsun.
    Battlepass var hocam, görselde de görüldüğü gibi birçok silahı vs açtım ama ekipman seçme ekranında gelmiyor bunlar.