Merhaba iyi geceler arkadaşlar.
COD MW serisinin multiplayer bölümünü yeni yeni oynamaya başladım. Battlepass menüsünden farklı farklı bi ton silah ve karakter açtım ancak bunları multi oyuna girerken secemiyorum, silah seçme bölümünde bu silahlar gözükmüyor. Burada açtığım silahları oyun içinde nasıl kullanacağım?