• 04-02-2023, 14:53:02
    #1
    Arkadaşlar Turkcell kullanıyorum telefon Xiaomi 12 sürekli şebeke gidiyor çekmiyor 4.5G çekmiyor arada tek diş çekiyor 3G açılıp gidiyor MIUI 14 e guncelledikten sonra oldu ama dün akşam böyle bir sıkıntı yoktu ne yapmam gerekiyor
  • 04-02-2023, 14:59:35
    #2
    Cihaz yurtdışı mi
  • 04-02-2023, 15:00:44
    #3
    heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz yurtdışı mi
    evet
  • 04-02-2023, 15:01:57
    #4
    slayer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet
    Atılan IMEI in kullanıldığı telefonun 4.5 desteği yoksa ondan oluyor bende yaşadım aynı olayı o yüzden yeniden IMEI attirdim
  • 04-02-2023, 15:03:40
    #5
    slayer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet
    Hattınızda 4.5g açık mı diye kontrol edin. Açık değilse farklı bir cihaza hattı takıp açtırın çünkü atılan imei 4.5g desteklemiyor olabilir.
  • 04-02-2023, 15:06:44
    #6
    Atılan imeiden kaynaklanıyor imei sorgu yaparsanız hangi cihazdan atıldığını görüntüleyebilirsiniz . 4.5 g destekleyen bir cihazdan kullanılmıyorsa imeisini kendi cihazınıza attırabilirsiniz