Arkadaşlar Turkcell kullanıyorum telefon Xiaomi 12 sürekli şebeke gidiyor çekmiyor 4.5G çekmiyor arada tek diş çekiyor 3G açılıp gidiyor MIUI 14 e guncelledikten sonra oldu ama dün akşam böyle bir sıkıntı yoktu ne yapmam gerekiyor