• 02-02-2023, 23:44:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    her açıdan hangisi daha iyi
  • 02-02-2023, 23:48:34
    #2
    Adsense için soruyorsanız 10.000€ altı kazancınız varsa Almanya'yı tercih edebilirsiniz.
  • 02-02-2023, 23:49:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sezar6699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense için soruyorsanız 10.000€ altı kazancınız varsa Almanya'yı tercih edebilirsiniz.
    adsense açacağım da lokasyon seçimi olarak almanya mı diyorsunuz .
  • 02-02-2023, 23:53:53
    #4
    Yt Spam zamanı Almanya açıyorduk fakat parayı çekebilecek misin ona göre aç hesabı.

    Adsense ülkesi, kazançta değişiklik yaratmıyor bunu sanmasın bazı arkadaşlar.
  • 02-02-2023, 23:56:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yt Spam zamanı Almanya açıyorduk fakat parayı çekebilecek misin ona göre aç hesabı.

    Adsense ülkesi, kazançta değişiklik yaratmıyor bunu sanmasın bazı arkadaşlar.
    vergi konusunda gayet de yapıyor hocam.
  • 03-02-2023, 00:43:03
    #6
    Almanya
  • 03-02-2023, 18:45:34
    #7
    Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vergi konusunda gayet de yapıyor hocam.
    Doğru dedin ben vergiyi unuttum Bizim zamanımızda vergi olayı olmadığı için rahat rahat yapıyorduk
  • 04-02-2023, 02:00:27
    #8
    ödeme alacak iban bulabilirsen almanya daha iyi bence....
  • 04-02-2023, 02:05:59
    #9
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme alacak iban bulabilirsen almanya daha iyi bence....
    bu konuda bir çözüm var mı dır ? wise işe yarıyor mu acba ?