Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vergi konusunda gayet de yapıyor hocam.
Doğru dedin ben vergiyi unuttum Bizim zamanımızda vergi olayı olmadığı için rahat rahat yapıyorduk