• 01-02-2023, 21:19:31
    #1
    Merhaba öğrenciyim. Akbankta 1.500 tl ayrı borcum ziraatte 2.500 ayrı. Bu borçlarım nasıl kapanacak bir gelirim yok iş bulupta çalışamıyorum dışarıda engelimden dolayı. Üstüne bide faiz biniyor ((
  • 01-02-2023, 21:20:49
    #2
    ey güzel kardeşim, bankalardan para alırken? düşünmediniz mi? diye bir sorayım.
  • 01-02-2023, 21:23:11
    #3
    Keşke benim borçlarım da bu tutarlarda olsa...
  • 01-02-2023, 21:24:36
    #4
    Eskiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke benim borçlarım da bu tutarlarda olsa...
    Benim şarlarım normal düzeyde değil ondan bana fazla geliyor
  • 01-02-2023, 21:26:34
    #5
    Hacım bu borçmu ya
  • 01-02-2023, 21:27:52
    #6
    Crocodile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacım bu borçmu ya
    Biliyorum hocam ama ben kendim ödeyemiyorum bir işim olsa gelirim olsa ödenir kapanırdı
  • 01-02-2023, 21:31:30
    #7
    mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biliyorum hocam ama ben kendim ödeyemiyorum bir işim olsa gelirim olsa ödenir kapanırdı
    Olaylar büyümeden ailenle paylaşıp ödemelisin yoksa gecikmeli ödemeye devam edersin vs sicilin bozulur. Sicilini bozmadan bu işi takside bağla ve öde.