mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biliyorum hocam ama ben kendim ödeyemiyorum bir işim olsa gelirim olsa ödenir kapanırdı
Olaylar büyümeden ailenle paylaşıp ödemelisin yoksa gecikmeli ödemeye devam edersin vs sicilin bozulur. Sicilini bozmadan bu işi takside bağla ve öde.