Karar verdim diş hekimliği
8
●286
- 01-02-2023, 18:04:02Uzun uzun düşündüm ve hedef olarak diş hekimliği seçtim sizce artıları eksileri neler
- 01-02-2023, 18:08:24Hedefinde diş hekimliği olanların %90 ının hemşire olduğunu gördüm
Direkt tıp hedefin olsun ve ona göre çalış genelde diş hekimi oluyorlar öyle olunca
Başarılar.
- 01-02-2023, 18:23:07bol şans biz de ilerde küçük kardeşim kazanırsa diş kliniği yapmayı hedefliyoruz
- 01-02-2023, 18:25:33kendini test et okuduktan sonra milletin ağzına saatlerce bakabilir misin onu düşün
sektör dışı olacak ama bir kulak burun boğazcı arkadaşım bana artık bıktım iğreniyorum diye sitem etmişti kendini doğru yönlendirdiğinden emin ol
onun dışında diş hekimliği masraflı ve meşakkatli bir bölümdür - 01-02-2023, 18:36:37arkadaşlarım var ikiz kardeşler ikisi de diş hekimliği mezunu. Mezun olup güzel de bi yatırım yaparak kendilerine klinik açtılar. Gayet de iyi tutturdular işi hocam.RewuLatioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2023, 19:00:06Gecen hafta akrabamiz klinik actı. 800 bin lirayi buldu toplam masraf. Bunu da goz onunde bulundr.
- 01-02-2023, 21:02:04demirbaşlar ve devamlı malzemelerdeki kaliteye göre fiyatı değişir sizinki kaç unit?erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle