• 01-02-2023, 18:04:02
    #1
    Uzun uzun düşündüm ve hedef olarak diş hekimliği seçtim sizce artıları eksileri neler
  • 01-02-2023, 18:05:45
    #2
    Okurken masraflı ve çileli olacak. Elinizin iyi olması gerekiyor. Bir de sağlam bir mide gerekiyor. Ama okuduktan sonrası güzel tutturursanız tadından yenmez
  • 01-02-2023, 18:08:10
    #3
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okurken masraflı ve çileli olacak. Elinizin iyi olması gerekiyor. Bir de sağlam bir mide gerekiyor. Ama okuduktan sonrası güzel tutturursanız tadından yenmez
    aynen öyle hocam
  • 01-02-2023, 18:08:24
    #4
    Hedefinde diş hekimliği olanların %90 ının hemşire olduğunu gördüm Direkt tıp hedefin olsun ve ona göre çalış genelde diş hekimi oluyorlar öyle olunca Başarılar.
  • 01-02-2023, 18:23:07
    #5
    bol şans biz de ilerde küçük kardeşim kazanırsa diş kliniği yapmayı hedefliyoruz
  • 01-02-2023, 18:25:33
    #6
    kendini test et okuduktan sonra milletin ağzına saatlerce bakabilir misin onu düşün
    sektör dışı olacak ama bir kulak burun boğazcı arkadaşım bana artık bıktım iğreniyorum diye sitem etmişti kendini doğru yönlendirdiğinden emin ol
    onun dışında diş hekimliği masraflı ve meşakkatli bir bölümdür
  • 01-02-2023, 18:36:37
    #7
    RewuLatioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bol şans biz de ilerde küçük kardeşim kazanırsa diş kliniği yapmayı hedefliyoruz
    arkadaşlarım var ikiz kardeşler ikisi de diş hekimliği mezunu. Mezun olup güzel de bi yatırım yaparak kendilerine klinik açtılar. Gayet de iyi tutturdular işi hocam.
  • 01-02-2023, 19:00:06
    #8
    Gecen hafta akrabamiz klinik actı. 800 bin lirayi buldu toplam masraf. Bunu da goz onunde bulundr.
  • 01-02-2023, 21:02:04
    #9
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecen hafta akrabamiz klinik actı. 800 bin lirayi buldu toplam masraf. Bunu da goz onunde bulundr.
    demirbaşlar ve devamlı malzemelerdeki kaliteye göre fiyatı değişir sizinki kaç unit?