RewuLatioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bol şans biz de ilerde küçük kardeşim kazanırsa diş kliniği yapmayı hedefliyoruz
arkadaşlarım var ikiz kardeşler ikisi de diş hekimliği mezunu. Mezun olup güzel de bi yatırım yaparak kendilerine klinik açtılar. Gayet de iyi tutturdular işi hocam.