• 01-02-2023, 07:06:18
    #1
    Merhaba ben dün bir hevesle iphone 11 aldım kendi iCloud 'uma bağlıydı
    faceid ayarlarından parola koymuşum ve ne koyduğumu hatırlamıyorum şaka
    gibi denerken iphone kilitlendi iTunes yükledim Kablo ile bağlıyorum kurtarma
    moduna almaya çalışıyorum iphone tanı tarzı bir mod açılıyor devam diyorum
    en sonunda /support tarzı bir sayfaya atıyor ordan sonrada exit diyor zaten
    napmam lazım acaba iTunes Telefonu hiç bir şekilde görmüyor yardımcı olabilir misiniz?
  • 01-02-2023, 07:14:32
    #2
    iCloud şifreni hatırlıyorsun cihaz şifreni hatırlamıyorsun doğru mu hocam?
  • 01-02-2023, 08:29:19
    #3
    Apple desteği araman daha mantıklı olur hocam.
  • 01-02-2023, 15:21:06
    #4
    Yardımlarınız için teşşekürler Hallettim