Merhaba ben dün bir hevesle iphone 11 aldım kendi iCloud 'uma bağlıydı
faceid ayarlarından parola koymuşum ve ne koyduğumu hatırlamıyorum şaka
gibi denerken iphone kilitlendi iTunes yükledim Kablo ile bağlıyorum kurtarma
moduna almaya çalışıyorum iphone tanı tarzı bir mod açılıyor devam diyorum
en sonunda /support tarzı bir sayfaya atıyor ordan sonrada exit diyor zaten
napmam lazım acaba iTunes Telefonu hiç bir şekilde görmüyor yardımcı olabilir misiniz?