• 31-01-2023, 20:52:59
    #1
    Merhabalar. Bu borsalarda listelenen sahte kripto paralar nasıl oluyor da borsada listeleniyor veya listelenmesine izin veriyorlar?

    Örneğin: Pi
  • 31-01-2023, 20:53:49
    #2
    Instagram mavi tik✅
    Sahte olduklarını soylemiyorlardir
  • 31-01-2023, 20:54:29
    #3
    Hocam para ve daha çok kazanma düşüncesi çoğu kapıyı açar. Bence bunlari özetlemek için bu kadar yeterli.
  • 31-01-2023, 20:54:52
    #4
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahte olduklarını soylemiyorlardir
    Nasıl yani? Öyle şeyler de mi oluyor?

    Peki nasıl borsaya girmeyi başarıyorlar?
  • 31-01-2023, 20:55:40
    #5
    Ahmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam para ve daha çok kazanma düşüncesi çoğu kapıyı açar. Bence bunlari özetlemek için bu kadar yeterli.
    Para mı verip listelettiriyorlar kendi koinlerini?
  • 31-01-2023, 20:56:14
    #6
    rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. Bu borsalarda listelenen sahte kripto paralar nasıl oluyor da borsada listeleniyor veya listelenmesine izin veriyorlar?
    Örneğin: Pi
    Hocam sahte kripto para diye bir şey yok. Pi diğer alt coinlerden biraz farklı. 10 milyondan fazla aktif kullanıcısı yani kazım yapan üyesi var. Bu da otoriter kripto borsalarının iştahını kabartıyor. Onlar da biliyor Pi'nin henüz listelenmediğini ama clitbait gibi düşünün Pi kullanıcılarını kendilerine üye yapmak için ilgi çekiyorlar. Zaten Binance not olarak listelenmedi diye belirtiyor.
  • 31-01-2023, 20:57:32
    #7
    Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sahte kripto para diye bir şey yok. Pi diğer alt coinlerden biraz farklı. 10 milyondan fazla aktif kullanıcısı yani kazım yapan üyesi var. Bu da otoriter kripto borsalarının iştahını kabartıyor. Onlar da biliyor Pi'nin henüz listelenmediğini ama clitbait gibi düşünün Pi kullanıcılarını kendilerine üye yapmak için ilgi çekiyorlar. Zaten Binance not olarak listelenmedi diye belirtiyor.
    Peki nasıl borsaya giriyorlar tam olarak? Herhangi bir yazılımla mı?
  • 31-01-2023, 20:59:11
    #8
    rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki nasıl borsaya giriyorlar tam olarak? Herhangi bir yazılımla mı?
    Hocam genel olarak borsaların şartları, komisyon ve teminat gibi istekleri oluyor diyr biliyorum.
  • 31-01-2023, 22:22:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Artik borsalar en buyuk vurguncular dolandiricilar haline geldi insanlarin guvenine zarar veriyorlar