Merhabalar. Bu borsalarda listelenen sahte kripto paralar nasıl oluyor da borsada listeleniyor veya listelenmesine izin veriyorlar?
Örneğin: Pi
Hocam sahte kripto para diye bir şey yok. Pi diğer alt coinlerden biraz farklı. 10 milyondan fazla aktif kullanıcısı yani kazım yapan üyesi var. Bu da otoriter kripto borsalarının iştahını kabartıyor. Onlar da biliyor Pi'nin henüz listelenmediğini ama clitbait gibi düşünün Pi kullanıcılarını kendilerine üye yapmak için ilgi çekiyorlar. Zaten Binance not olarak listelenmedi diye belirtiyor.