rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki nasıl borsaya giriyorlar tam olarak? Herhangi bir yazılımla mı?
Hocam genel olarak borsaların şartları, komisyon ve teminat gibi istekleri oluyor diyr biliyorum.