• 31-01-2023, 12:39:03
    #1
    Haftalar önce annemin, ablamın yaptığı el işlerini nasıl satarım diye konu açmıştım. Dolap, letgo, gibi uygulamaları kullanıyorum ama satış gelmedi uzun zamandır yaptıkları için atkı, bere, eldiven, çocuk yeleği, kadın yelek, çeyizlik yelek gibi bir çok farklı model birikti. Adet fiyatı mesela eldivende 15 TL gibi ücrete satış yaptığım için kargo fiyatı bunun 2 katı oluyor ve kimse yanaşmıyor elimdeki el yapımı ürünleri toplu nasıl satabilirim? Forumda bu tarz şeyler alım/satım yapan varmı?
  • 31-01-2023, 12:41:47
    #2
    Ürünü beğenen almak isteyen Kargo parasını da pek düşünmez ben şahsen öyleyim. Sizin biraz reklama-pazarlamaya ihtiyacınız var gibi.
  • 31-01-2023, 12:43:21
    #3
    Ürünleri görebilirmiyiz hocam
  • 31-01-2023, 12:43:54
    #4
    @Pilot; tabii hemen fotoğraflayıp atıyorum.
  • 31-01-2023, 12:44:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Buraya koyun hocam. Mutlaka almak isteyen olacaktır.
  • 31-01-2023, 12:48:25
    #6
    hocam naçizane fikrim tiktok hesabınız yoksa bir tiktok hesabı açın ve oraya ürünlerin yapılışını veya videolarını yükleyin almak isteyenler için biyografinize link koyarsınız shopier linki olabilir hem anlaşmalı kargo olur hemde güvenilir görünür, ürün ne kadar güzel olursa olsun pazarlama yoksa hiç bir şey olmuyor iyi satışlar kolay gelsin
  • 31-01-2023, 12:49:15
    #7
    Hocam r10 da sat diycem de resimlerini cek at ki insanlar görsün. Ama sunu belirtehim, 1 2 tane satilir. Sizin toptan satmaniz gerekiyor. O urunler internetten toplu satilmaz. Toptancilar atkiyi 6 liradan veriyor. Ama en az 50 60 alım sartı oluyor. Gidip toptan bir giyimciye satın. Bu sekilde perakende eritemezsiniz.
  • 31-01-2023, 12:59:02
    #8
    💚 R10.NET 💚
    Aynen, resimleri ekleyin hocam.
  • 31-01-2023, 13:11:44
    #9
    Şuanlık hizlica iletmek adına bukadar çektim, böyle 3 poşet var hepsi Kaliteli Nako, Kartopu, bebe yünü ipleri ile yapıldı. Dilerseniz 0'danda da yaptıra bilirsiniz. Foruma hepsini fotoğraflayıp satış ilanida açacağım