Hocam r10 da sat diycem de resimlerini cek at ki insanlar görsün. Ama sunu belirtehim, 1 2 tane satilir. Sizin toptan satmaniz gerekiyor. O urunler internetten toplu satilmaz. Toptancilar atkiyi 6 liradan veriyor. Ama en az 50 60 alım sartı oluyor. Gidip toptan bir giyimciye satın. Bu sekilde perakende eritemezsiniz.