• 31-01-2023, 12:26:27
    #1
    Okuduğum bölüm gereği bir modelleme programında kendimi geliştirmem gerek, piyasada en çok kullanılan ''Solidworks'' ve ''AutoCad'' var. Solidworks'u az çok biliyorum. Sizce Cv'de ve iş hayatında en çok hangisi işime yarar, firmalar hangi programı daha çok kullanıyor? Bilgisi olan varsa yazabilir mi?
  • 31-01-2023, 12:34:58
    #2
    bunlar yeterli aslında. geri kalanını birşekilde çözersiniz. yeni mezun olacaksanız zaten işi işte öğrenirsiniz. Bu kavramlara hakim olun solidde gösterdiklerini hızlıca yapın yeterlidir.
  • 31-01-2023, 12:42:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    blender
  • 31-01-2023, 12:44:01
    #4
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar yeterli aslında. geri kalanını birşekilde çözersiniz. yeni mezun olacaksanız zaten işi işte öğrenirsiniz. Bu kavramlara hakim olun solidde gösterdiklerini hızlıca yapın yeterlidir.
    sagirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    blender
    Teşekkürler
  • 31-01-2023, 12:45:21
    #5
    Nerelerde çalışmayı düşünüyorsun ?
    cnc üretim , 3d ?
  • 31-01-2023, 12:57:25
    #6
    ufuk_26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerelerde çalışmayı düşünüyorsun ?
    cnc üretim , 3d ?
    Çalışacağım alanlar bunlar değil fakat illaki ilerde lazım olacağını düşünüyorum, hiç olmasa ek iş olarak çizim yapabilmeyi isterim