Okuduğum bölüm gereği bir modelleme programında kendimi geliştirmem gerek, piyasada en çok kullanılan ''Solidworks'' ve ''AutoCad'' var. Solidworks'u az çok biliyorum. Sizce Cv'de ve iş hayatında en çok hangisi işime yarar, firmalar hangi programı daha çok kullanıyor? Bilgisi olan varsa yazabilir mi?